De ce să alegi acest program

  • Formare de calitate: Conținutul la înalte standarde de calitate, dezvoltat în parteneriat cu profesioniști specializați în supervizare

  • Certificare oficială: Program autorizat de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale

  • Start imediat: Calificarea îți permite să profesezi direct

  • Networking profesional: Oportunități relevante de conectare cu alți profesioniști

Cui se adresează?

Profesioniștilor din serviciile sociale publice și private, conferindu-le competențele necesare pentru a oferi servicii de supervizare individuale și/sau de grup în servicii sociale. 

Criterii eligibilitate conform Standard Ocupațional:

    Absolvent de studii superioare + master: Psihologie, Asistență Socială, Sociologie

    Vechime în muncă: minim 5 ani vechime în servicii sociale

Conținut

  • Delimitarea conceptuală și definiția supervizării

  • Funcția supervizorului ca parte din procesul de dezvoltare profesională în context organizațional

  • Responsabilitatea supervizorului și a persoanelor supervizate

  • Avantajele și principiile supervizării

  • Tehnici & metode

Promisiunea noastră

La finalul cursului vei:

  • înțelege și vei fi gata să îți exerciți noua ocupație de supervizor;
  • avea abilitățile necesare pentru oferirea serviciilor de supervizare individuală și grup/echipă.

Structură

Programul prevede un total de 375 ore (125 ore teorie și 250 ore practică ce se realizează în cadrul organizațiilor/instituțiilor alese de participanți) pe parcursul a 18 luni. Cursurile sunt organizate în format blended (formare față în față alternată cu formare online sincron și asincron).

Certificare

Programul este autorizat de către Ministerul Muncii și Solidarităţii Sociale din România, iar în urma finalizării cu succes a programului participanții primesc un certificat de absolvire pentru ocupația de ”Supervizor în servicii sociale”, cod COR 263513.

După certificarea ca supervizori, participanții pot deveni membri ai Asociației Supervizorilor din România și au acces la programele si resursele dezvoltate de Asociația Europeană a Supervizorilor.

Calendar

Ediția 2025 - 2026

Durată: 18 luni
Format: Blended (online și în prezență)
Sesiuni practice: Supervizare individuală și de grup, exerciții aplicate și sesiuni de mentorat.
Perioada de practică: între 70-104 ore, pentru o experiență directă și valoroasă.

Perioadă

Activitate

Mod desfășuare

Program

Observații

01.02 – 15.03.2025

Înscriere & selecție

formular

 

 

16.03. - 03.04.2025

Semnare contract

 

 

 

04.04 - 06.04.2025

Modul 1

online

9.00 – 16.00

4 sesiuni de supervizare individuală + 4 sesiuni de supervizare de grup

16.05 - 18.05.2025

Modul 2

în prezență

9.00 – 17.00

13.06 - 15.06.2025

Modul 3

online

9.00 – 16.00

 

11.07 - 13.07.2025

Modul 4

online

9.00 – 16.00

 

19.09. - 21.09.2025

Modul 5

în prezență

9.00 – 17.00

23.08.2025

Intervizare 1

online

9.00 – 16.00

 

 

22.11.2025

Intervizare 2

online

9.00 – 16.00

 

 

31.01.2026

Intervizare 3

online

9.00 – 16.00

 

 

21.03.2026

Intervizare 4

online

9.00 – 16.00

 

 

23.05.2026

Intervizare 5

online

9.00 – 16.00

 

+ 3 sesiuni de mentorat

11.07.2026

Intervizare 6

online

9.00 – 16.00

13-14.09.2026

 

Intervizare 7

în prezență

 

9.00 – 16.30

 

14.09.2026

Examen

în prezență

 

 

 

Exercițiu supervizare

Participanții au de efectuat între 17 și 51 de ore

 

Perioada de practică

Participanții au de efectuat între 70 și 104 ore

*CONCORDIA Academia își rezervă dreptul de a modifica acest calendar. Orice schimbare va fi comunicată în timp util participaților.

Investiție și flexibilitate

Participarea la acest program reprezintă o investiție de 8.670 lei, cu opțiunea de plată flexibilă în 3 până la 8 rate, adaptată nevoilor tale.

Achiziția poate fi realizată prin platforma SEAP/SICAP, oferind acces facil instituțiilor și organizațiilor interesate.

Cum aplici

* Pasul 1: completează formularul de înscriere până la data de 15 martie 2025 (include CV-ul actualizat și diplomă studii superioare)

* Pasul 2: pregătește un video scurt de maxim 2 minute, vei primi instrucțiuni pe e-mail.

Selecția se face pe baza condițiilor de eligibilitate și a ordinii înregistrării aplicațiilor **
**CONCORDIA Academia își rezervă dreptul de a utiliza, dacă este cazul, criterii suplimentare în departajarea aplicațiilor, exclusiv legate de compatibilitatea candidatului cu cerințele profesionale

Aplică aici!

Persoană de contact

Persoana de contact pentru mai multe detalii sau întrebări este Geanina Hujei – Manager Produs „Supervizor în servicii sociale”

Email: [email protected] 

Telefon:  0726 681 024

Formatori în cadrul programului

Cornelia Burtscher

Are 10 ani de experiență în servicii sociale, în dezvoltarea organizațională în echipa internațională CONCORDIA. În prezent, Cornelia este supervizor și formator de Management Social și are 6 ani de experiență în formare și supervizare în servicii sociale. A terminat studiile de „Social and Health Management“ la HFH Hamburg și un MBA la IUBH Berlin.

Albert Cuffner

Are 18 ani de experienţă în domeniul social ca voluntar, educator, asistent social şi coordonator de proiect.Până în 2009 a fost membru al Comisiei de Protecţie a Copilului din Judeţul Prahova. În prezent lucrează ca supervizor în cadrul CONCORDIA Academia, este Coordonator de Proiect pentru un proiect rezidenţial pentru tineri şi Coordonator Administrativ al Școlii Profesionale CONCORDIA și Coordonator Administrativ pe Edu Campus Concordia.

Bogdan Sebastian Cuc

Bogdan este psihanalist, membru titular al Societății Române de Psihanaliză (SRP) și al IPA. Are peste 20 de ani de experiență în psihanaliză cu copii, adolescenți și adulți. Este trainer, supervizor și consultant pentru dezvoltarea organizațiilor. Președinte al Asociației Supervizorilor din România și vicepreședinte al Fundației “Dr. Alexandra Zugrăvescu” și al EURODIR. Deține un doctorat în psihopatologie și psihanaliză la Universitatea Paris 13, Sorbonne Paris Cité.

Claudia Cojocaru

Psiholog și psihoterapeut cu o experiență de peste 10 ani în domeniul social, în lucrul cu copii, adolescenți și familiile acestora. În prezent, oferă servicii de suport și consultanță pentru echipele multidisciplinare din care face parte, supervizare individuală și de echipă pentru profesioniștii din domeniul social. De asemenea, în domeniul supervizării dezvoltă, împreună cu echipa CONCORDIA Academia programele de formare aflate în portofoliu.

Alina Gârleanu

Asistent social principal, cu peste 20 de ani de experiență în domeniul serviciilor sociale, atât publice cât și private. Alina este supervizor acreditat cu expertiza în domeniile dezvoltării serviciilor sociale adresate categoriilor vulnerabile.

Mihaela Zanoschi

Este asistent social principal, membru în Colegiul Național al Asistenților Sociali din România. Mihaela are experiență de peste 20 de ani în servicii sociale ca asistent social, manager, formator, evaluator și supervizor. A absolvit masterul Supervizare și evaluare în asistența socială la Universitatea din București și programul de formare Supervizor în servicii sociale al CONCORDIA Academia. În prezent oferă servicii de supervizare individuală și de echipă. Este președintele executiv al organizației "Bună Ziua Copii din România” și coordonatorul serviciului rezidențial de tip familial ”Casa Betania”. De asemenea, este membru în Comisia pentru Protecția Copilului Vaslui și președintele Comisiei de cercetare în asistența socială din cadrul CNASR.

Doina Boldișteanu

În cei 20 de ani de activitate în domeniul social, a dezvoltat o înțelegere profundă a complexității asistenței sociale și a importanței dezvoltării personale și profesionale, în prezent aflându-se la conducerea CSPV Al. Marghiloman, Buzău. Doina este asistent social, formator și supervizor cu experiență. Este pasionată de citit și se relaxează în compania câinilor săi, dar și a familiei, pe care îi consideră ancora sa.

Adrian Florin Socol

Psihoterapeut cu experiență în domeniul sănătății mintale din 2008, desfășoară o activitate extinsă în psihoterapia individuală și de grup, lucrând în special cu adulți. În calitate de trainer și formator, contribuie la dezvoltarea specialiștilor din domeniul sănătății mintale prin grupuri de formare și abilitare în metode de intervenție, sesiuni de mentorat și prin facilitarea workshopurilor în cadrul conferințelor de psihoterapie. Susține intervenții practice menite să îmbunătățească competențele clinice și tehnicile terapeutice ale profesioniștilor, punând accent pe abordări bazate pe dovezi și pe dezvoltarea unei relații terapeutice autentice

Rudi Fedorovici

Psiholog, consultant, coach și trainer, Rudi are o experiență de aproape 23 de ani în facilitarea proceselor de dezvoltare profesională și organizațională. Este pasionat de crearea contextelor de învățare care sprijină liderii să-și descopere potențialul și să navigheze cu succes provocările complexe ale mediului de afaceri. Cu o abordare ce îmbină psihanaliza și tehnicile orientate pe soluții, Rudi facilitează atât învățarea experiențială, cât și transformarea personală și profesională. Este convins că doar printr-un echilibru între competențe, valori și viziune, profesioniștii pot aduce un impact real și de durată în mediile în care activează.

Ești interesat de programele noastre?

Completează formularul de mai jos și vei fi contactat!