Carmen Marcu
Carmen are o experiență de peste 20 ani în calitate de formator și consultant specializat în educație și tineret. A lucrat în toate cele trei sectoare: business, administrație publică și ONG-uri și îi place să combine abordări diverse de învățare, de la educația non-formală și metodologia Teatrul celor Opresați, cât și procese de învățare online cu comunități de lucru și creare de scenarii folosind metodologia foresight sau gamification. A condus sesiuni de formare în multe țări prin programul ERASMUS+, acoperind teme precum comunicarea, scrierea de proiecte, managementul proiectelor, coaching și mentorat și multe altele. În ultimii ani a dezvoltat servicii de sprijin pentru mentorat, lucrând îndeaproape cu profesioniști care sunt în contact cu grupuri vulnerabile, cum ar fi refugiații.
Silvia Mișu
Experiența profesională de 20 de ani de formare și consultanță în managementul de proiect, managementul organizațional, managementul resurselor umane, formare profesională, domeniul de afaceri, o recomandă pe Silvia ca fiind un consultat și formator care poate să abia capacitatea de a se adapta cu ușurință, de analiza sistemic mediul organizațional și individual și de a facilita găsirea celor mai bune soluții adecvate oricărei realități organizaționale. În procesele de dezvoltare organizațională, coaching, formare și consultanță, îmbină tehnici specifice NLP și de analiză tranzacțională. În ultimii 6 ani a creat programe de dezvoltare organizațională, inclusiv planificarea strategică pentru mai mult de 100 de organizații nonprofit, afaceri sociale.
Miruna Bohâlțea
Formator al Concordia Academia din 2019, Miruna este, înainte de toate, un facilitator al proceselor de învățare. Cu o experiență de peste 16 ani în educația adulților, Miruna creează spații de învățare incluzive și sigure care îmbie la împărtășirea experienței, stârnirea creativității și generarea de idei, identificarea de soluții personale și organizaționale, dezvoltare personală și profesională. Ultimii 6 ani și i-a dedicat cercetării și dezvoltării de programe educaționale în antreprenoriat și management, cu accent pe valori personale și motivație interioară. Principalele arii de expertiză sunt: dezvoltarea capacității organizaționale, scrierea și implementarea proiectelor finanțate din fonduri structurale și de coeziune, managementul achizițiilor publice și private, dezvoltarea competențelor antreprenoriale și manageriale, proiectarea produselor și a serviciilor, consilierea vocațională și pentru dezvoltare personală. Interese: dezvoltarea durabilă a organizațiilor, inovarea proceselor educaționale, crearea materialelor de facilitare a dezvoltării personale pentru copii și tineri.
Cornel Ionescu
Cornel are experiență îndelungată în lucrul cu oamenii, ce se întinde pe mai mult de 10 ani. Economist de profesie, antreprenor și dezvoltator de afaceri, și-a dorit să împărtășească cu alți oameni din greșelile pe care le-a făcut în legătură cu banii, întrucât acestea sunt surprinzător de comune. Pentru Cornel, discuțiile despre bani, finanțe și felul în care alege o persoană să gestioneze aceste relații cu una dintre cele mai comune concepte și unelte ale unei societăți, reprezintă pasiune investită în crearea unui cadru simplu și de impact pentru diseminarea culturii financiare. Pe lângă asta, Cornel este formator acreditat, coach și practician NLP, reușind să combine toate aceste domenii în mod armonios, oferind astfel o experiență de învățare și descoperire integrată la nivel holistic.
Întrucât crede într-un viitor în care societatea ajunge să-și reducă lipsurile sociale, economice și... umane, mai mult decât atât, contribuie în mod activ la asta, a înființat o asociație care vizează dezvoltare durabilă și sustenabilitate, prin educație pentru viața reală.
Cornelia Burtscher
Are 10 ani de experiență în servicii sociale, în dezvoltarea organizațională în echipa internațională CONCORDIA.
În prezent, Cornelia este supervizor și formator de Management Social și are 6 ani de experiență în formare și supervizare în servicii sociale. A terminat studiile de „Social and Health Management“ la HFH Hamburg și un MBA la IUBH Berlin.
Radu Neuman
Provocările întâlnite în cei peste 20 de ani de muncă în domeniul social, experiența de 13 ani ca formator și evaluator în profesiuni sociale i-au arătat cât de important este să folosim toate oportunitățile pentru a învăța. Crede că putem trăi momente speciale, că există întâlniri în care putem împărtăși stări de spirit, ca în școala pe care o visa Constantin Noica. Crede, de asemenea, că este nevoie de locuri care să facă posibile aceste experiențe. Consideră că un astfel de spațiu este CONCORDIA Academia și pentru el este o mare bucurie să fie parte a acestui proiect.
Bianca Buzetto
Lucrează în strâns contact cu sectorul non-guvernamental de aproape 20 de ani.
Experiența celor peste 10 ani în care a coordonat proiecte și echipe, s-a dovedit foarte utilă atunci când i s-a oferit oportunitatea de a deveni formator pe tematici asociate managementului social. Este trainer certificat din 2008, dar cel mai mult a învățat din programul de ToT organizat de Academia de Management Social din Viena și din experiența de formare din cadrul CONCORDIA Academia.
Consideră că a fi formator e un privilegiu, pentru că îi oferă posibilitatea de a învăța în fiecare zi câte ceva de la participanți și colegii ei traineri.